V tomto článku si představíme všechny herní novinky uvedené na fóru novinek od 30.11.2012.
U každé novinky bude uvedeno datum vydání a článek se bude nadále průběžně aktualizovat. Smazané nebo upravené novinky budou z důvodu délky článku samostatně. ovšem nezapomeneme, aby byla inspirace, jak dále hru vyvíjet.
Novinky jsou řazeny postupně podle herního menu, první část obsahuje veškeré novinky od přehledu až po fóra.
## Přehled:
#### Obecná statistika - přehled
- přidána informace o aktualním dni věku **- vydáno 24.03.2014**
- Na přehledu je zobrazována informace o stavu bankovního účtu. **- vydáno 29.02.2016**
- v přehledu zvýrazněna zpráva upozorňující na planety k osídlení **- vydáno 24.12.2019**
- Nově se SPRÁVNĚ počítá bonus planety do výzkumu. **- vydáno 27.02.2021**
- Máte-li vypovězenou smlouvu tak na přehledu je odpočet do války. **- vydáno 27.02.2021**
- Jste-li u RR tak vidíte seznam online učitelů a vůdců. **- vydáno 27.02.2021**
- Jste-li u RR a můžete vstoupit do rasy tak vidíte odkaz. **- vydáno 27.02.2021**
#### Obecná statistika - žold jednotek
- Za každou jednotku která obsadí prostor v kasárnách musíte nově odvádět žold. **- vydáno 27.02.2021**
- Žold se odečítá od DZ. **- vydáno 27.02.2021**
- Žold se nepočítá v rasové armádě. **- vydáno 27.02.2021**
- Žold se počítá z největší obsazenosti co měl hráč v posledním dnu. **- vydáno 27.02.2021**
- Vzoreček je Žold = obsazenost * 1,8 **- vydáno 27.02.2021**
- Koeficient 1,8 se může měnit. **- vydáno 27.02.2021**
#### Obecná statistika - Ekonomický přepočet
- Nyní Vás při ekonomickém přepočtu může potkat náhodná událost, kdy můžete získat určité množství jednotek nebo přírůstek k populaci případně můžou Vaše jednotky být zničeny nebo také můžete přijít o populaci na planetě. Šance je 10% na náhodnou událost a 50% na kladnou a 50% na zápornou. **- vydáno 28.05.2015**
- upravil jsem šance na setkání se s neznámou rasou. možnost setkání je nyní ovlivnována vaším postavením ve vesmíru, kdy první rasa má šanci 5% a poslední šanci 15%. pokud se s rasou setkáte, tak je u první rasy 70% šance, že bude vybrána záporná událost, u poslední rasy je 70% šance na kladnou událost **- vydáno 28.05.2015**
- hrdina ekonom má nově vliv i na zisk z planety **- vydáno 14.05.2019**
- zisk naquadahu z planety už nově nemůže být záporný **- vydáno 14.05.2019**
- Prvních 24 hodin od registrace do hry neprobíhá EKO přepočet. **- vydáno 27.02.2021**
- Přírůstek populace (%) navýšení o 10% u všech planet **- vydáno 31.10.2021**
- Základní těžba ponížena z 28 nq na 21 nq **- vydáno 31.10.2021**
#### Rozpad DZ na přehledu
- Nově byste měli vidět rozpad DZ po kliknutí na řádku s denním ziskem. **- vydáno 19.12.2021**
- Na jednom místě vidíte vliv žoldů, půjčky, artefaktů, hrdinů. **- vydáno 19.12.2021**
- Vznikla nová metrika průměrná efektivita výroben, která reprezentuje spokojenost. **- vydáno 19.12.2021**
- Proč by vás toto procento mohlo zajímat a co s ním naleznete v [ID: 2390504](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&submenu=vyhledejid&id=2390504) nebo v [kronice](https://www.stargate-online.cz/index.php?stranka=blog&akce=detail&detail=73). **- vydáno 19.12.2021**
- Píšeme sice výroben, ale vzoreček úplně stejně působí i na laboratoře. **- vydáno 19.12.2021**
- Nadpis a rámeček se zabarvuje podle barev, které znáte z Planety > Správa. **- vydáno 19.12.2021**
#### Přepočty
- Nově vidíte i žold jednotek. **- vydáno 02.05.2022**
- Nově vidíte jak vysoké jste měli DZ, kolik jste odvedli do RF a do výzkumu. **- vydáno 02.05.2022**
#### Denní bonus
- Nová sekce poskytuje šanci vyhrát bonus k vašemu hráčskému účtu. **- vydáno 19.09.2013**
- Počet pokusů za den není omezen, ale vyhrát lze pouze jednou. **- vydáno 19.09.2013**
- Pokud vyhrajete a cena se vám nelíbí, můžete hrát dál, ale o cenu přijdete. **- vydáno 19.09.2013**
- Pro nechápavé: je to denní bonus, nevyčerpané pokusy se Vám nepřevedou do dalšího dne (a to platí jak pro Free tak dokoupené), jak v daný den vyberete výhru už ten den končíte. **- vydáno 19.09.2013**
- Planety pokud hledáte planetu, kterou jste vyhráli v denním bonusu tak ji najdete v sekci Planety k osídlení. **- vydáno 19.09.2013**
- Proběhl update denního bonusu. Nyní se zohledňuje doba trvání věku. Lze tedy získat jiné počty surovin s ohledem na datum restartu, dále se mění počty měst které můžete vyhrát, kdy ale nikdy nepůjde pod minimální hodnotu měst. S artefakty se to má tak, že se zvyšuje šance na artefakt jiného typu než bronzového. Například v první den věku je šance na zisk zlatého artefaktu 5%, stříbrného 10%. **- vydáno 11.11.2013**
- Sekce je přístupná až od 2. dne věku **- vydáno 02.07.2017**
- Pokusy podle statusu
- Ultimate - 5 hodů
- Premium - 4 hody
- Bez statusu - 3 hody **- vydáno 31.08.2019 - upraveno 14.03.2024**
- Když vyhrajete a pokusíte se znova losovat tak by na vás měl vyskočit popup s potvrzením. **- vydáno 02.10.2021**
- Nově se lze dokupovat za 2 neutronia. **- vydáno 01.01.2022**
- Nově lze vybrat jen 1 zlatý artefakt za věk. **- vydáno 01.01.2022**
- Došlo ke snížení šance na zisk zlatého artefaktu. **- vydáno 01.01.2022**
#### Artefakty
- Od nového věku bude možné craftovat zlaté a stříbrné artefakty z bronzových a stříbrných artefaktů. Nyní si můžete vyzkoušet, jak se s tím bude pracovat, bez toho, aby se manipulovalo s vaším účtem. **- vydáno 14.01.2015**
- Jak to bude asi fungovat. Z vašich dostupných (neaktivních) artefaktů si vyberete ty, které chcete použít pro craftování. Bonusy, které vybrané artefakty dávají, se sčítají a při hodnotě součtu 100% můžete craftovat stříbrný artefakt, při hodnotě 200% zlatý artefakt. Craftování se podaří vždy a výsledný artefakt bude mít bonus některého artefaktu, který vstoupil do procesu, přičemž pravděpodobnost vlastnosti je úměrná vlastnostem vložených artefaktů. Příklad: pokud do procesu vložím 9x bonus k výzkumu a 1x k dz, je šance 9:1, že bude výsledná vlastnost bonus k výzkumu. **- vydáno 14.01.2015**
- Přidány artefakty na snížení ceny staveb a zvýšení spokojenosti. **- vydáno 27.02.2021**
- Artefakty lze vycraftovat nebo získat v aukci. **- vydáno 27.02.2021**
- Nově se vypisují následovně:
- Aktivované
- Běžící aktivace
- Běžící deaktivace
- Neaktivní **- vydáno 02.10.2021**
#### Battle Pass
- Na přehledu vznikla nová sekce Battle Pass a došlo ke spojení některých menu. **- vydáno 16.01.2022**
- Zde na vás každý den bude čekat úkol za jehož splnění můžete získat body. **- vydáno 16.01.2022**
- Nasbíráte-li dostatek bodů tak si můžete vybrat odměnu. **- vydáno 16.01.2022**
- Úkoly se generují vždy o půlnoci. **- vydáno 16.01.2022**
- Splníte-li úkol tak musíte kliknout na tlačítko na získat zkušenosti jinak zkušenosti o půlnoci propadnou. **- vydáno 16.01.2022**
- Sekce je mezi 0:00 - 0:05 uzavřena. **- vydáno 16.01.2022**
- Došlo k rebalanci cílového levelu vzhledem ke změně úspěšnosti plnění pramenící z[ ID: 2636419](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&submenu=vyhledejid&id=2636419). **- vydáno 30.11.2023**
- Došlo k automatizaci odměn, které jsem rozdával ručně (medaile & rychlostavbu). **- vydáno 30.11.2023**
- Jak bylo slíbeno, tak máme nově obsah pro ty, kteří dojedou do 110. levelu. * **- vydáno 30.11.2023**
- Bylo přidáno pár nových odměn oproti minulému věku v druhé polovině BP. **- vydáno 30.11.2023**
- Po vybrání levelu hra scrolluje na místo vybraného levelu. **- vydáno 30.11.2023**
- Nová odměna “náhodné planety” zobrazuje náhodnou planetu. To neznamená že automaticky dostanete tu planetu co je tam nakreslená. Kliknete-li na vybrat. **- vydáno 30.11.2023**
- Battle Pass se otevírá 8. den věku **- vydáno 14.03.2024**
- První úkoly se vygenerují 8. den věku o půlnoci. **- vydáno 14.03.2024**
- U hotových levelů se zobrazuje čas dokončení. **- vydáno 01.09.2024**
- Vylepšená interpretace čísel viz [B: 183](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&akce=bounty&id=183) **- vydáno 31.10.2024**
- Změněný layout viz [B: 207](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&akce=bounty&id=207) **- vydáno 31.10.2024**
- Zlepšená prezentace výběru pokračujícího BP viz [B: 210](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&akce=bounty&id=210) **- vydáno 31.10.2024**
#### Battle pass - rasový
- Nově se ve hře vyskytují rasové úkoly. **- vydáno 23.01.2022**
- Vaše rasa může mít neomezeně rasových úkolů (některé jsou dlouhodobé a jejich splnění trvá). **- vydáno 23.01.2022**
- Rasové úkoly se generují v náhodné časy. **- vydáno 23.01.2022**
- Na splnění úkolů se podílejí všichni členové rasy. **- vydáno 23.01.2022**
- Některé úkoly jsou jako akce - reakce. Vypovídám smlouvu => dostanu úkol s cílem na dobytí počet planet. **- vydáno 23.01.2022**
- Některé úkoly musejí odsouhlasit admini (první splnění příběhu, férová válka,...) **- vydáno 23.01.2022**
- Kromě stříbrných úkolů (+50 ZK) můžete narazit i na zlaté úkoly (+100 ZK) **- vydáno 23.01.2022**
- Úkol dominance Odyssean povýšen na stříbrný. **- vydáno 31.10.2024**
- Na rasový úkol u Odyssean už není potřeba psát adminům **- vydáno 31.10.2024**
- Proběhlo zjednodušení úkolu na útoky **- vydáno 04.11.2024**
- Proběhlo z přehlednění pár odměn s NAQ **- vydáno 04.11.2024**
#### Battle pass - osobní
- O půlnoci by se měly vygenerovat první stříbrné úkoly s odměnou +50 ZK za splnění. **- vydáno 23.01.2022**
- Během víkendu se negenerují úkoly, které nelze splnit. **- vydáno 23.01.2022**
- Nově BP více ovlivňuje vlastnosti účtu a řekl bych že to je pecka. **- vydáno 01.09.2023**
- Víc, popis vzorečků a první odměny uvidíte po otevření, vše je tam sepsané. **- vydáno 01.09.2023**
- V Battle Passu se skrývá většina hotových levelů. **- vydáno 02.10.2023**
- BP by měl lépe fungovat v mobilním skinu. (nasazeno včera večer) **- vydáno 02.10.2023**
- Byla zavedená drobná progrese do denních výzev. **- vydáno 08.11.2023**
- Nemáte-li postavené doky tak nebudete dotávat úkoly které se plní loděmi. **- vydáno 08.11.2023**
- Máte-li doky na nižších levelech tak budete mít ponížené mise. (tj nemusíte přinést 6 vraků s jednou lodí) **- vydáno 08.11.2023**
- Úkoly se generují jen hráčům co mají více jak 20 planet a nejsou u RR. **- vydáno 08.11.2023**
- Přidány následující úkoly:
- Proveď za dnešek XY útoků.
- Odlétej s loděmi alespoň mise v čase XY hodin.
- Naber zkušenosti s posádkou lodí a získej poškození XYZ %.
- Zvyš svůj DZ o XY%.
- Získej planetu z NN do 40 sekund. **- vydáno 14.03.2024**
- Změněny následující úkoly
- Vraky => nově 1 vrak za den na bronzový (3+ loděnic)
- Vraky => nově 2 vraky za den na stříbrný (6+ loděnic)
- Planety z útoků => zrušeno bez náhrady (stříbrný zůstal a zmenšen z 2 PL na 1 PL)
- Polepši si o X planet => přidaná dynamičnost
- Průměr planet z NN => přidaná dynamičnost
- Spokojenost => upravená dynamičnost **- vydáno 14.03.2024**
#### Battle Pass - Specializace
- V 37. levelu Battle Passu si budete moc vybrat specializaci. **- vydáno 08.11.2023**
- Podle toho se budou odvíjet další odměny, které v rámci Battle Passu dostanete. **- vydáno 08.11.2023**
- "Sběr" je více zaměřený na planety a jejich vlastnosti > vhodné pro SB/VT. **- vydáno 08.11.2023**
- "Útok" je více zaměřený na sílu jednotek a jejich vlastnosti > vhodné pro UT. **- vydáno 08.11.2023**
- Zároveň si nově budete moct zvolit jakou jednotku chcete do BP dostávat jako druhou jestli UBI nebo ORB. **- vydáno 08.11.2023**
#### Battle Pass - Body aktivity
- Body za rasový battle pas budou udělované všem hráčům rasy které splní podmínky. **- vydáno 08.11.2023**
- Nově budou tyto body rozdávané podle "metru aktivity" (do teď bylo podle počtu planet). **- vydáno 08.11.2023**
- Metr aktivit se skládá z několika lehkých úkolů, které za den můžete splnit (viz níže). **- vydáno 08.11.2023**
- Čím více úkolů splníte tím více bodů při výběru odměny z rasového BP získáte. **- vydáno 08.11.2023**
- Když splníte všechny úkoly tak můžete z rasového BP získat až (1,1x více než teď). **- vydáno 08.11.2023**
- Když splníte méně než 5 úkolů tak žádné body z rasového battle passu nejspíše nedostanete. **- vydáno 08.11.2023**
- Aktivita se aplikuje na další den (dnešní aktivitou získáváte % přírustku na další den.) **- vydáno 08.11.2023**
- Tj. jsem-li dnes aktivní a vyhraju si 110% tak zítra budu získávat více bodů z rasového Battle Passu. **- vydáno 08.11.2023**
- Začalo se počítat reálně už teď tj první den Battle Passu byste měli mít již aktivitu nějak napočítanou. **- vydáno 08.11.2023**
- Nultý den BattlePassu budou mít všichni přírustek automaticky 100%. **- vydáno 08.11.2023**
- V přehledu aktivity u číselných věcí vidíte kolik toho zbývá (nyní u všech). **- vydáno 30.11.2023**
- Přidaná drobná dynamičnost na losování splněných úkolů **- vydáno 14.03.2024**
- Losuje se o půlnoci a pro celou hru. **- vydáno 14.03.2024**
- Losují se všechny následující body **- vydáno 14.03.2024**
- Pokecej s přáteli na domovské planetě (X)
- Prohoď pár (X) příspěvků na neutrálním fóru
- Získej alespoň X planet
- Vyšli X útoků
- Vyšli lodě na X misí **- vydáno 14.03.2024**
#### Battle Pass - Dynamický
- Hráči, kteří se registrují do náhodné rasy jej mají v "dynamickém módu". **- vydáno 01.09.2023**
- Mírně sníženy nároky na aktivitu. **- vydáno 19.11.2023**
- Abyste získali alespoň 5% tak musíte mít nyní 4 úkoly. **- vydáno 19.11.2023**
- Abyste získali alespoň 25% tak musíte mít nyní 6 úkolů. **- vydáno 19.11.2023**
#### Vylepšen
- drobná úprava textů v upgradech **- vydáno 01.11.2019**
- Upgrady byly přejmenovány na Vylepšení (sjednocení terminologie) **- vydáno 01.11.2019**
#### Vylepšení - Rasové
- Upgrady(rasové, jednotek, budov) byly sjednoceny do jedné sekce. **- vydáno 23.04.2015**
- Při provádění rasového upgradu přidáno potvrzování, aby jste náhodou neztráceli svou rudou hmotu **- vydáno 25.05.2015**
- RH se nově umí počítat do dvou desetinných čísel. **- vydáno 31.10.2024**
#### Vylepšení - Osobní
- Přesunuta hláška o odměně za maximální upgrade **- vydáno 01.11.2015**
- Přidána tabulka se seznamem odměn **- vydáno 01.11.2015**
- Lze provést reset osobních upgradů (budov i jednotek) **- vydáno 07.01.2016**
- Reset lze provést jednou za věk **- vydáno 07.01.2016**
- Zrušili jsme dokončování za kredity. **- vydáno 01.01.2022**
- Upgrady jednotek
- Mění vzhled sekce Přehled > Upgrady > Jednotky
- Nově by mělo být přehlednější jaký máte level a bonus jednotek.
- Do konce věku by se měla stihnout i sekce upgradů staveb. **- vydáno 28.02.2022**
- Od 41. dne věku nelze restartovat upgrady se 100% návratem neutronia.
- 40. den věku => 100%
- 41. den věku => 97%
- 42. den věku => 94%
- .... **- vydáno 02.05.2022**
- Nad restart jednotek přibyla tabulka s procentuálními bonusy. **- vydáno 01.07.2022**
- Zobrazuje se bonus za battle pass a bonus za planety. **- vydáno 01.07.2022**
#### Vylepšení - Bonus do obrany
- Úprava bonusu do obrany za planety:
- 1 - 99 planet = bez bonusu
- 100 - 149 planet = +5%
- 150 - 199 planet = +8%
- 200 - 249 planet = +11%
- 250 - 299 planet = +14%
- 300 - 349 planet = +17%
- 350 - 399 planet = +20%
- 400 - 499 planet = +25%
- 500 - 599 planet = +30%
- 600 - 799 planet = +35%
- 800 - 999 planet = +40%
- 1000 a víc planet = +50% **- vydáno 02.05.2022**
#### Vylepšení - Nebojové jednotky
- Nově lze za neutronium zkoumat vylepšení nebojových jednotek **- vydáno 27.02.2021**
- Sondy = Zvýšení šance na úspěch - (10%/20%/30%/40%/50%) **- vydáno 27.02.2021**
- ZHN = Zvýšení účinku v řádech desítek % (10%/20%/30%/40%/50%) **- vydáno 27.02.2021**
- Otrokáři = Zvýšení toho kolik ukrade - (5%/10%/15%/20%/25%) **- vydáno 27.02.2021**
- Zloděj = Zvýšení kradení NAQu - (5%/10%/15%/20%/25%) **- vydáno 27.02.2021**
- Nelze restartovat a nelevluje se se startovním balíčkem. **- vydáno 27.02.2021**
## Planety:
#### Stavby
- Potvrzení při nákupu HB odstraněno. **- vydáno 01.09.2013**
- Příspěvek parků ke spokojenosti zvednut na 0.1% **- vydáno 30.06.2014**
- V sekci stavění se po najetí na obrázek planety zobrazí její typ **- vydáno 17.11.2019**
- Sníží-li se výzkumem maximální počet měst na planetě tak dojde ke srovnání staveb na správný počet. Pořadí sundavání staveb je náhodné. **- vydáno 29.05.2021**
#### Stavby - rychlostavba
- Rychlostavba v2
- Překopali jsme od podlahy balíček rychlostavby.
- Nově můžete stavět hromadně na všech planetách.
- Bourá / Staví se jen na planetách kde je dostatek místa a dostatek lidí.
- Nově můžete postavit města na jedno kliknutí.
- Nově můžete stavět/bourat brány na jedno kliknutí.
- V případě potřeby můžete zastavovat BS/SDI tak jako při staré rychlostavbě. **- vydáno 02.05.2021**
- Došlo k vylepšení rychlostavby o další úroveň hromadných staveb. **- vydáno 06.09.2021**
- Celkově rychlostavba obsahuje 3 části:
- 1. část: přesné stavění / bourání na planetě která splňuje požadavky.
- 2. část: hromadná tlačítka pro zbourání nebo postavení konkrétní stavby na max.
- 3. část: stavění obran s plněním lidí a bouráním výroben/laboratoří. **- vydáno 06.09.2021**
- Při používání rychlostavby se okno s rychlostavbou nezavírá. **- vydáno 06.09.2021**
- Druhá část se neaplikuje na domovskou planetu. (další ochrany nejspíš doděláme) **- vydáno 06.09.2021**
- První část vám umožňuje hromadně bourat nebo stavět konkrétní počty staveb. Což se může hodit pro pročištění planet před válkou. Toto znáte z druhé verze rychlostavby. **- vydáno 06.09.2021**
- Novinka: Druhá část umožňuje zbourat konkrétní typ staveb (vhodné po válce) nebo dostavit maximum výroben/laboratoří v případě že planety mají rozdílný počet volných míst. Daný typ budovy je buď celý odstraněn nebo naopak postaven podle toho co je dovoleno dle kapacity a NAQuadahu. Staví se podle názvů planet dokud je místo a NAQ. **- vydáno 06.09.2021**
- Třetí část je vhodná do války a rychlou zástavbu děr se zalidněním z obchodu a případným bouráním výroben/laboratoří. Doporučuji mít mimo válku vypnuté a skryté. Na tento princip jste zvyklí z první rychlostavby. **- vydáno 06.09.2021**
- Doplnění potvrzujícího tlačítka u hromadných staveb. **- vydáno 18.09.2021**
- Do rychlostavby byl přidán formulář na omezení hromadných změn na planetách. **- vydáno 28.02.2022**
- Zapnete-li si jej tak se hromadné tlačítka a stavění podle počtů budou aplikovat jen na vámi filtrované planety. **- vydáno 28.02.2022**
- Pod výpisem vždy vidíte na kolik planet se pravidla aplikují. **- vydáno 28.02.2022**
- Jakmile je vyplněno max i min 0 tak se na daný typ stavby pravidla neaplikují. **- vydáno 28.02.2022**
- Filtrace rychlostavby se nově projevuje ve výpisu planet. **- vydáno 30.05.2022**
- Tj zapnete-li filtraci tak dole vidíte jen planety kterých se to týká. **- vydáno 30.05.2022**
#### Správa
- Uživatel může opustit pouze 10 % z planet, které vlastnil o půlnoci **- vydáno 28.02.2018**
- nelze opustit planety pod 20 od 3. dne věku **- vydáno 03.05.2020**
- Spokojenost
- Nově se pohybuje v rozmezí 0% až 200%.
- Spokojenost ovlivňuje počet lidí narozených o přepočtu. (100% = 100% bonus dle typů planety)
- Je-li spokojenost větší než 100% tak se při přepočtu narodí více lidí.
- Je-li spokojenost menší než 100% tak se při přepočtu narodí méně lidí.
- Je-li spokojenost menší než 20% tak při přepočtu umírají lidé. (19% = -1%, 18% = -2%)
- Spokojenost ovlivňuje DZ/VZ z konkrétní planety.
- Je-li spokojenost vyšší než 100% tak je DZ/VZ větší. (+0,25% za každé procento)
- Je-li spokojenost menší než 100% tak je DZ/VZ menší. (-1% za každé procento) **- vydáno 27.02.2021**
- Do sekce Planety > Správa jsem přidal statistiky o zástavbě vašich planet. **- vydáno 05.12.2021**
- Do sekce Planety > Správa byly přidány informace o tom kolik přepočtů nanitů zbývá do uzdravení. ([ID: 2390504](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&submenu=vyhledejid&id=2390504)) **- vydáno 02.10.2023**
- Přesun planet - Sekce zrušena a přesunuta do správy planet **- vydáno 31.10.2024**
#### kolonizace
- Při kolonizaci je možné vybrat sektor, ve kterém se má planeta kolonizovat **- vydáno 29.02.2016**
- osídlit lze až na počet 20 planet **- vydáno 02.07.2017**
- Nově jde hromadně kolonizovat planety **- vydáno 04.11.2024**
- Kromě času 23:55 - 00:05 **- vydáno 04.11.2024**
#### Druhy planet
- upraveny počty měst a základní vlastnosti planet **- vydáno 01.11.2013**
- přidána nová planeta Umělý měsíc **- vydáno 01.01.2014**
- v sekci Druhy planet přidána tabulka kde lze kterou planetu získat **- vydáno 01.01.2014**
- Temná Planeta - aukce/nahodné přidělení - neprodejná - bonus DZ +3 000 000 NQ **- vydáno 01.07.2017**
- Kovová planeta - Aukce - Prodejná **- vydáno 01.07.2017**
- Obchodní stanice - Prodejná - Obrana planety -75% - Bonus k DZ 7.500.000 Nq **- vydáno 30.06.2018**
- doplněny nové planety a upraveny hodnoty planet
- Lesnatá planeta
- Lávová planeta
- Sopečná planeta
- Skalnatá planeta
- Teraformovaná planeta
- Hornatá planeta
- Kyselá planeta
- Mírná planeta
- Průmyslová planeta
- Oceanická planeta
- Uhlíková planeta
- Energetická planeta
- Zničená planeta **- vydáno 01.11.2019**
- V sekci Typy planet jsou planety v tabulce možnost získání nově seřazeny dle abecedy **- vydáno 17.11.2019**
- Magnetoid
- O půlnoci se mění bonusy magnetoidu.
- Bonus do obrany se pohybuje mezi -50% až +50%.
- Bonus v NAQuadahu od 0 do 5 000 000. **- vydáno 03.03.2021**
- Magnetoid - Snížené rozmezí bonusu do výzkumu a jeho losování. **- vydáno 01.05.2021**
#### Detail planety
- Lze přesunout nezaměstnané mezi planetami **- vydáno 07.01.2016**
- Rozšiřování planet - 10 měst stojí nově 2 neutronia. **- vydáno 01.01.2022**
#### Planety k osídlení
- Planetu z bonusu je možné opustit bez osídlení a přidáno potvrzování opuštění nebo osídlení **- vydáno 25.05.2015**
- Na osídlení planety ze sekce "planety k osídlení" je nově 24 hodin. Postupně se v této sekci budou objevovat další planety, které získáte. Zde bude možné také zvolit, do kterého sektoru bude planeta patřit **- vydáno 06.07.2017**
- nově jdou planety hromadně osídlit do jednoho sektoru **- vydáno 01.01.2025**
#### Kolonizace + Planety k osídlení
- Standardně se nově na planetě při kolonizaci staví 10 měst a 90 000 000 obyvatel. **- vydáno 27.02.2021**
- Více měst i obyvatel lze získat správně přepnutou politikou. **- vydáno 27.02.2021**
- Osobní politika kolonista = +10 měst a +90 000 000 obyvatel. **- vydáno 27.02.2021**
- Národní politika kolonizace = +10 měst a +90 000 000 obyvatel. **- vydáno 27.02.2021**
- Sjednoceny formuláře pracující se sektory. **- vydáno 27.02.2021**
- Při kolonizaci se "drží" sektor. **- vydáno 27.02.2021**
#### Nanity na planetách
- Na planetách nově mohou uniknout Nanity a mohou zamořit vaší planetu. **- vydáno 27.02.2021**
- Šance na únik je 0,001%. **- vydáno 27.02.2021**
- Různé signály šanci zvyšují nicméně i tak je šance hodně malá. **- vydáno 27.02.2021**
- Planeta po úniku Nanitů jde do karantény ve které stráví 72 přepočtů. **- vydáno 27.02.2021**
- Planety v karanténě neprodukují žádný DZ ani výzkum. **- vydáno 27.02.2021**
- Na planetě v karanténě se nerodí lidé. **- vydáno 27.02.2021**
- Přepočet Nanitů probíhá vždy v xx:30:00. **- vydáno 27.02.2021**
- Nanity se šíří při přepočtu Nanitů po vašem impériu skrz hvězdnou bránu. **- vydáno 27.02.2021**
- Reprodukční číslo šíření = 2. **- vydáno 27.02.2021**
- Na planetách v karanténě nelze nic stavět ani je nelze opustit. **- vydáno 27.02.2021**
- Zamořenou planetu lze dobýt. **- vydáno 27.02.2021**
- Zamořenou planetu lze prodat v obchodě. **- vydáno 27.02.2021**
- Nezaměstnaní z planety mohou přenést Nanity na další planety. **- vydáno 27.02.2021**
- Planety, které si projdou zamořením mají 15 dní imunitu před dalším zamořením. **- vydáno 27.02.2021**
- Zamořenou planetu poznáte zaručeně jak v sekci planet tak i v sekci obchod. **- vydáno 27.02.2021**
- Nanity se přenáší otrokářským útokem. **- vydáno 27.02.2021**
## Armáda:
#### Útoky
- Upravena hláška informující o příspěvku k útoku **- vydáno 01.11.2015**
- Ostatní útoky 2+ planety (nepočítá se RP) do 20+ planet postih -10% obrana/útok **- vydáno 02.07.2017**
- Síla
- V útocích byla dlouhodobá chyba, která způsobovala že obránce byl prakticky pokaždé v nevýhodě.
- Ten nejzákladnější útok na asteroid skončil 1000x1215 místo aby skončil pro obránce výhodně.
- Kompletně jsme redefinovali to jak se počítá síla jednotek při útočení a bránění.
- Poměrově se to počítalo však správně. **- vydáno 27.02.2021**
- Pří útoku na RR se hází RNG na poloviční limity čekání.
- NonPremium čeká maximálně 30 sekund.
- Premium čeká maximálně 15 sekund.
- VIP / Ultimate čeká maximálně 10 sekund.
- Neplatí pro dobývací útok. **- vydáno 01.01.2024**
#### Útoky - Bonus
- nově můžete náhodně objevit také Satelit ale jen při útoku na herní rasu. **- vydáno 04.01.2017**
- možnost náhodně získat Obchodní stanici **- vydáno 30.06.2018**
#### Útoky - Záloha
- Část jednotek se při bránění nestihne mobilizovat a zůstává v záloze. **- vydáno 02.05.2022**
- Útočník tedy tyto jednotky v záloze nevidí a ani proti nim v daném útoku neútočí. **- vydáno 02.05.2022**
- Jednotky v záloze budou aktivní proti dalšímu útoku (ovšem pozor i zde se nemusí mobilizovat všechny). **- vydáno 02.05.2022**
- Počet nezmobilizovaných jednotek je mezi 3% až 19%. **- vydáno 02.05.2022**
- Platí jen pro D|P|O|U **- vydáno 02.05.2022**
#### Dobývací útok
- Planetu při dobývacím útoku brání také BS a SDI **- vydáno 30.06.2014**
- Po poražení bránících jednotek se brání proti pěchotě a žoldákům BS **- vydáno 30.06.2014**
- Po poražení bránících jednotek se brání proti univerzálům a orbitům SDI **- vydáno 30.06.2014**
- Hodnota obrané schopnosti budov bude vždy fixní na celý herní věk **- vydáno 30.06.2014**
- Budovy se brání pokud před útokem na planetě byl aspoň jeden obránce **- vydáno 30.06.2014**
- po úspěšném dobývacím útoku padá 40% staveb na planetě **- vydáno 07.01.2016**
- Nemáte-li 20 planet tak nemůžete dobýjet jiné hráče. **- vydáno 27.02.2021**
- Nově dostanete správnou hlášku. **- vydáno 27.02.2021**
- Procento do útoku je již reálné. **- vydáno 27.02.2021**
- Nelze si připravit dobývací útok na RR. **- vydáno 27.02.2021**
- Byla zvýšena efektivita UNI jednotek v dobývacím útoku. **- vydáno 01.07.2023**
- Počet dobývacích útoků snížen na 5/6/7/7 **- vydáno 01.09.2023**
#### Dobývací a partizánský útok
- dezerce pěchoty vlivem propagandy parků **- vydáno 30.06.2014**
- Může zběhnout až 20% zbylé pěchoty po útoku **- vydáno 30.06.2014**
- Za každých 5% spokojenosti přidané z parků dezertuje 1% pěchoty **- vydáno 30.06.2014**
- Hodnota zběhů je započítána ve ztrátách pěchoty **- vydáno 30.06.2014**
- Budovy se brání pokud před útokem na planetě byl aspoň jeden obránce **- vydáno 30.06.2014**
#### Zlodějský útok
- při útoku je možné ukrást/zničit/deaktivovat nepřátelský artefakt nebo zranit hrdinu **- vydáno 30.06.2014**
- Při splnění specifických podmínek je šance 1:25, že bude deaktivován nepřátelský artefakt **- vydáno 30.06.2014**
- Při splnění specifických podmínek je šance 1:75, že bude smazán nepřátelský artefakt **- vydáno 30.06.2014**
- Při splnění specifických podmínek je šance 1:100, že bude ukraden nepřátelský artefakt **- vydáno 30.06.2014**
- Při splnění specifických podmínek je šance 1:50, že bude zraněn nepřátelský hrdina, čímž se mu zkrátí doba jeho zbývající smlouvy o 20-50% **- vydáno 30.06.2014**
- O všech událostech budou obě strany konfliktu informovány poštou **- vydáno 30.06.2014**
#### Špionážní útok
- upraven počet útoků na 24 **- vydáno 07.10.2013**
- Špionážní útok nově může odhalit i hvězdnou bránu. **- vydáno 30.05.2022**
- Zároveň by mělo být o něco snažší zjistit počty jednotek a povolání/specializaci. **- vydáno 30.05.2022**
#### Otrokářský útok
- lidé se nyní nepřesouvají na planetu, kde bylo nejméně lidi, ale přesouvají je lodě na obchodní planetu, kde si je můžete přesunout na planety nebo prodat. **- vydáno 10.03.2014**
#### Rozvědka
- Možnost základního filtrování útoků v rozvědce. **- vydáno 27.02.2021**
- Při kopírování z rozvědky jsou již správné informace u ORB a ŠPIO útoku. **- vydáno 27.02.2021**
#### Jednotky
- Pokud nyní zadáte u jednotky zloděj při vyzbrojení znaménko mínus před počet zloději budou bez náhrady propuštěni. **- vydáno 11.04.2017**
- Výpis = Z naší armády bylo propuštěno XXX zlodějů. **- vydáno 11.04.2017**
- v přehledu ZHN je lépe vyznačena aktuální ZHN **- vydáno 09.07.2019**
- sekce Armáda -> ZHN zohledňuje ZHN na hráče **- vydáno 09.07.2019**
- Lze propustit sondy přes mínus. **- vydáno 06.09.2021**
- Do hry bylo přidané ZHN Prototype X **- vydáno 09.10.2021**
- ZHN Prototype X
- Efekt náhodného ZHN platí i pro tento věk.
- Může padnout 1x až 6x vyšší účinnost než u klasických ZHN.
- Šance 0,1% že zamoří cílovou planetu Nanity. **- vydáno 01.11.2021**
#### Rasová armáda
- Stav rasové armády vidí pouze členové vlády **- vydáno 06.08.2017**
- Trvale zobrazena hláška informující o captcha kódu **- vydáno 11.08.2019**
- Políčko pro zadání nicku hráče je nahrazeno roletkou se všemi hráči v rase **- vydáno 11.08.2019**
- Drobné úpravy designu **- vydáno 11.08.2019**
- zrušen nefunkční refresh captchy **- vydáno 01.03.2020**
- snazší dohazování samo sebe - každý je v dohazovacím poli první sám pro sebe **- vydáno 01.03.2020**
- Nemůže-li hráč vidět stav RA tak nevidí zabranou kapacitu i maximální možnou kapacitu. **- vydáno 06.09.2021**
- Nově se platí žold i za jednotky v RA.
- Žold RA je o 50% menší než kdyby měl hráč jednotky u sebe.
- Žold RA se strhává rase během přepočtu RP (každý den 20:00) a strhává se z fondu.
- Žold RA lze snížit rasovým výzkumem.
- Nemáte-li dostatek naquadahu pro vyplacení žoldu, tak jednotky dezertují.
- Dezerce funguje na stejném principu jako když přeplníte RA (tj postupně dokud nebudete mít na zaplacení).
- O žoldu a případné dezerci budete informováni v činech vedení. **- vydáno 02.05.2022**
#### Bojové zkušenosti
- Nová podsekce v sekci armáda. **- vydáno 27.02.2021**
- Zkušenější jednotky mají vliv na útok nebo obranu jednotek. **- vydáno 27.02.2021**
- Neúspěšný útok útočníka znamená bod pro obránce do obrany. **- vydáno 01.01.2022**
- Úspěšný útok útočníka nově nepřidává bod pro obránce do obrany. **- vydáno 01.01.2022**
- Bojové zkušenosti se nyní udělují bez dodatečných podmínek. **- vydáno 01.07.2023**
- Bojové zkušenosti se nyní udělují i u dobývacího útoku. **- vydáno 01.07.2023**
#### Doky a KL
- přístupné ihned po registraci do hry **- vydáno 02.07.2017**
- sekce Doky přejmenována na Kosmické lodě **- vydáno 03.06.2019**
- sekce Kosmické lodě má podsekce: Doky, Kosmické lodě a Mise **- vydáno 03.06.2019**
- po nákupu doprovodu nedochází k přesměrování do doků **- vydáno 03.06.2019**
- Rozšíření doků nově stojí 50 neutronia. **- vydáno 01.01.2022**
- Zrušili jsme možnost urychlování stavby hangáru. **- vydáno 01.01.2022**
- Zrušili jsme možnost stavět více hangárů najednou. **- vydáno 01.01.2022**
- Conquest Ship stojí 50 neutronia. **- vydáno 01.01.2022**
- Conquest Ship nejde prodat. **- vydáno 01.01.2022**
- Poslední rozšíření stojí 10 / 15 / 30 kreditů. **- vydáno 01.01.2022**
- Doprovod lodi nově stojí 3 neutronia. **- vydáno 01.01.2022**
- Zrušili jsme možnost zkrácení mise. **- vydáno 01.01.2022**
- Nasazena randomizace odměn z lodí **- vydáno 04.11.2023**
- Parametry misí se s průběhem věku mění **- vydáno 04.11.2023**
- Mění se ceny, odměny, časy,... **- vydáno 04.11.2023**
- Více info dle OA. **- vydáno 04.11.2023**
- 3.11.: Doplněna progrese na cenu mise & velikost odměny v naquadahu per den věku. **- vydáno 04.11.2023**
- Došlo ke zlevnění upgradů LODÍ za neutronium o 50%. **- vydáno 08.11.2023**
- Nyní by měly jít vidět mise (souhrnné statistiky) i na kterou nemáte s vaší lodí level. **- vydáno 08.11.2023**
- Mělo by se generovat více neutronia na první levely misí. **- vydáno 19.11.2023**
- Pokud je mise do 3. levelu lodi tak poškození lodi může být vyšší (než kolik je základ). **- vydáno 19.11.2023**
- Zvětšeno generování kreditů do misí. **- vydáno 19.11.2023**
- Přidaná tabulka všech misí a odměn pro lepší přehled. **- vydáno 19.11.2023**
- Zlepšeno vykreslování v souřadnicovém systému. **- vydáno 19.11.2023**
- Přidaná drobná randomizace názvů misí. **- vydáno 19.11.2023**
- Proběhlo balancování naquadahové složky odměny u lodí. **- vydáno 01.01.2024**
- Opustili jsme počítání naquadahové odměny z DZ. **- vydáno 01.01.2024**
- Nyní se nalezený naquadah určuje podle dne věku. **- vydáno 01.01.2024**
- To zaručuje stálejší příjem a aditivní příjem i pro hráče s menším DZ (/výzkumníky & UT). **- vydáno 01.01.2024**
- Na druhou stranu se budou méně častěji generovat extrémní částky naquadahu. **- vydáno 01.01.2024**
- Hráči s vyšším DZ mají šanci vyšší % na aditivní bonus naquadahu. **- vydáno 01.01.2024**
- Čím více se ve vesmíru létá na konkrétní misi tím více se prodlužuje její čas. **- vydáno 01.01.2024**
- Změna řazení sekcí na mapě (Mapa > Probíhající mise > Všechny mise) **- vydáno 01.01.2024**
- Rotace misí nyní probíhá plně automaticky od 5. dne věku. **- vydáno 01.01.2024**
- Každý přepočet může být libovolná mise být nahrazena. **- vydáno 01.01.2024**
- Změny nebudou hlášeny na fórum Systém. **- vydáno 01.01.2024**
#### Hrdinové
- v sekci Armáda nová podsekce Hrdinové **- vydáno 08.12.2013**
- zde si můžete na týden najmout hrdinu **- vydáno 08.12.2013**
- najmutí hrdiny něco stojí a musíte mu platit každý den plat **- vydáno 08.12.2013**
- hrdinove a informace najdete v sekci přehled hrdinů **- vydáno 08.12.2013**
- takže kombinovat můžete +10% až +25% k vlastnostem **- vydáno 08.12.2013**
- už nelze domněle propustit hrdinu cizího hráče **- vydáno 01.03.2020**
- po propuštění hrdiny je možné ihned (bez obnovení stránky) najmout stejného hrdinu **- vydáno 01.03.2020**
- Hrdina generál stojí nově 30 kreditů. **- vydáno 01.01.2022**
#### Statistiky válek
- Nové statistiky válek
- Sekce statistik válek se vám zobrazí na stejném místě jako byla stará statistika válek.
- Sekce by měla být přehlednější.
- Nově rozlišujeme dobýjení RR / Valy / Odyssean **- vydáno 28.02.2022**
- v tabulce jsou nově “ztracené planety”. **- vydáno 14.03.2024**
- zkoumáme jako Dobyté planety + Zničení supernovou. **- vydáno 14.03.2024**
- finální stav je posuzovaný podle dobývacích útoků. **- vydáno 14.03.2024**
- nově se hráčům viditelně ukazuje rozložení před a po válce. **- vydáno 14.03.2024**
## Vesmír:
#### funkční změny
- Sjednocení různých podmenu (seřazení hráčů, mapa). **- vydáno 27.02.2021**
- Vycentrování aktivních ras. **- vydáno 27.02.2021**
- Zvýraznění TOP 3 hráčů per status. **- vydáno 27.02.2021**
- V ukecanosti se počítají pouze aktivní hráči. **- vydáno 27.02.2021**
- V aktivitě se počítají pouze aktivní hráči. **- vydáno 27.02.2021**
- VIP hráči se v TOP 3 porovnávají proti Ultimate hráčům. **- vydáno 01.01.2022**
#### Seřazení ras
- přidán sloupec monitorující zisk|ztrátu planet za 24 hodin. Aktualizace probíhá každý den ve 20 hodin **- vydáno 04.08.2013**
- v sekci vesmír, seřazení ras přidána tabulka seřazení aliancí (nutná smlouva o paktu) **- vydáno 01.01.2014**
- Slabší rasy v seřazení získávají bonus k těžbě. **- vydáno 27.02.2021**
- Bonus k těžbě se připočítává k zisku z výroben. **- vydáno 27.02.2021**
- Bonus k těžbě se může v průběhu věku měnit. **- vydáno 27.02.2021**
- Rozloha
- Nasazen nový systém rasové rozlohy.
- Nově se v rozloze ras pracuje i s bonusovým DZ za typ planety.
- Systém správně zohledňuje a srovnává lépe ekonomickou sílu ras a řeší historické problémy.
- Zbavili jsme se problému kdy byli nadhodnocování silní a podhodnocování slabí.
- Více o těchto změnách [jsem se rozepsal v kronice](https://www.stargate-online.cz/index.php?stranka=blog&akce=detail&detail=116). **- vydáno 31.12.2023**
- Už se primární tabulka počítá dle nové rozlohy (a udělují se tak i bonusy do DZ). **- vydáno 01.01.2024**
- Pro srovnání zůstal systém staré rozlohy ve spodní tabulce. **- vydáno 01.01.2024**
- Po restartu věku bude tato tabulka skryta. **- vydáno 01.01.2024**
- Přidán graf s % rozložením vesmíru. **- vydáno 04.01.2024**
- Přidán graf s vývojem rozlohy. **- vydáno 04.01.2024**
- Přidán graf s kumulativním počtem planet. **- vydáno 04.01.2024**
- Trošku lépe zobrazujeme čísla. **- vydáno 04.01.2024**
#### Vyváženost ras
- sekce vesmír nová podsekce Vyváženost ras (zde uvidíte kam a kolik je možnost registrací) **- vydáno 08.03.2014**
- průměr na rasu se počítá nově průměr všech herních ras **- vydáno 02.07.2017**
- při přechodu kohokoliv k Runnerům dojde k přepočítání seřazení ras **- vydáno 03.05.2020**
- při vyhození hráče k Runnerům dojde k přepočítání seřazení ras **- vydáno 03.05.2020**
- při smazání hráče adminem dojde k přepočítání seřazení ras **- vydáno 03.05.2020**
- Změníme způsob jakým se počítá “počet míst v rase”. **- vydáno 21.02.2023**
- Zvyšovat počet míst v rase se bude zvyšovat podle počtu aktivních hráčů. **- vydáno 21.02.2023**
- Definice aktivního hráče bude podle planet. **- vydáno 21.02.2023**
- První den věku je limit pro započtení 20 planet, každý den (20:00) se zvyšuje o +1. **- vydáno 21.02.2023**
- Limit se bude zvyšovat jakmile všechny rasy budou mít stejný počet aktivních hráčů. **- vydáno 21.02.2023**
- Do rasy se nedostane více hráčů než je vesmírný limit. **- vydáno 21.02.2023**
- Vůdcům bude zjednodušeno nabírat/přemlouvat hráče od RR. **- vydáno 21.02.2023**
- Nováčci se nezapočítávají jako aktivní hráči do věku profilu 5. **- vydáno 21.02.2023**
#### EXPERIMENT VYVÁŽEOSTI
- Včera v noci byl nasazen EXPERIMENT VYVÁŽEOSTI, který má za úkol srovnávat počty dobývacích útoků a nákupů planet v obchodě na stejnou úroveň. **- vydáno 13.09.2023**
- Za každého hráče, který rase chybí do maximálního počtu hráčů (nyní 14) se generuje 5*dobývací útok a 4*nákup planet. Čímž by se měli nůžky mezi rasami trošku zmenšit, nemělo by dávat smysl vytvářet multi účty a uměle tak navyšovat vyváženost. **- vydáno 13.09.2023**
- Generace probíhá za každé volné místo nebo za každého nového hráče, který je ve hře a neuchytil se. **- vydáno 13.09.2023**
- Ještě jednou opakuji vnímáme to jako experiment a nemusí se to uchovat do dalších věků nebo se to může kdykoliv v průběhu tohoto věku vypnout. Slibujeme si od toho narovnání prostředí, avšak nechceme podporovat aby se hra hrála 20vs6 hráčů, protože nebudeme rozvolňovat systém vyváženosti. **- vydáno 13.09.2023**
- Co to znamená pro vás jakožto klasického hráče, kterému se objevili Déčka nebo nákupy planet navíc? Prakticky nic, respektive dokud je máte k dispozici, tak je můžete prakticky jakkoliv využít (a je to doporučené). Jenom pozor. Kdykoliv o tyto bonusy můžete přijít, protože při každém přepočítání se bonusy všem odeberou a znova přidělí NÁHODNĚ. **- vydáno 13.09.2023**
#### Smlouvy
- Nově obsahuje informaci o možnosti vypovědět smlouvu. **- vydáno 27.02.2021**
- V případě vypovězení smlouvy běží odpočet. **- vydáno 27.02.2021**
- Nově se pod výpisem smluv vypisují aktuální omezení vypovězení. **- vydáno 01.01.2022**
- Změna může být hlášená na systémovém fóru. **- vydáno 01.01.2022**
- Zároveň je tam aplikován vzorec na vaší rasu. **- vydáno 01.01.2022**
- Do kolonky zda-li lze vypovědět smlouvu jsem přidal logiku která píše jestli a jaká rasa může smlouvu vypovědět. **- vydáno 01.01.2022**
#### Runneři
- po návratu do rasy se obnoví původní vojenský přepočet. **- vydáno 28.02.2013**
- po přechodu k Runnerum nejdou dobýt dokud neproběhne první vojenský přepočet **- vydáno 28.02.2013**
- Pokud hráč sám odejde z rasy, naqudah co má u sebe se automaticky převede do RF rasy kterou opouští. **- vydáno 11.07.2013**
- Každý runner má za den garantované dva přepočty **- vydáno 25.11.2014**
- Po dobrovolném přechodu k runnerům se do rasové armády vrací 90% jednotek, které hráč vlastnil. Neplatí pro zloděje. **- vydáno 25.11.2014**
- Po přechodu k runnerům zůstane hráči 10% jednotek. Neplatí pro zloděje. **- vydáno 25.11.2014**
- Pro přechod k runnerům byly upraveny podmínky. Bližší informace přímo v boxu pro přechod. **- vydáno 25.05.2015**
- Přidána hláška informující o tom, proč hráč nemůže přejít k runnerům **- vydáno 01.11.2015**
- Nově jsou automaticky každou hodinu přesouváni neaktivní hráči z herních ras k Runnerům. Za neaktivního hráče je považován hráč, jenž má jednu planetu a je ve hře registrován déle než jeden den a poslední aktivitou před 12 hodinami. **- vydáno 04.03.2018**
- doplněn čas, kdy lze nejpozději odejít k Runnerům **- vydáno 30.04.2019**
- Tlačítko na přechod od Runnerů do rasy je nově i v sekci politika **- vydáno 17.11.2019**
- po přechodu k Runnerům je ZHN hráče nastavena na Rekultivátor **- vydáno 03.05.2020**
- při přechodu k Runnerům se nově zobrazuje potvrzující hláška **- vydáno 03.05.2020**
- Ve formuláři na odchod k RR máte nově informaci jak dlouho tam budete. **- vydáno 27.02.2021**
- Ultimate - 12h, premium - 24h, bez premia - 36h. **- vydáno 27.02.2021 - upraveno 01.09.2024**
- Odejde-li hráč s ultimate k RR tak během těch 12 hodin bude mít na 100% přepočet. **- vydáno 27.02.2021**
- Může-li hráč vstoupit do rasy od RR tak dostane informaci na přehledu. **- vydáno 27.02.2021**
- Je-li hráč u RR tak má na přehledu informace proč tam je a co má dělat. **- vydáno 27.02.2021**
- Udělali jsme facelift sekce Nová rasa v politice nově tam hráč vidí obsazenost ras a zda-li tam může poslat žádost. **- vydáno 27.02.2021**
- Nelze poslat Rekultivator na RR **- vydáno 02.10.2021**
- Už by nemělo jít kolonizovat bonusové planety (herna, bonus,...). **- vydáno 01.07.2022**
- Dobrovolným odchodem k RR se přesouvají planety Vale Mal Doran. **- vydáno 01.09.2024**
- Přechodem pomocí “zrušením účtu” se nově přesouvají planety k Vale Mal Doran. **- vydáno 01.09.2024**
- Přechodem pomocí “zrušením účtu” se doba u RR nastavuje na 14 dní. **- vydáno 01.09.2024**
- Nově jde od RR dobýt jen 2 planety za přepočet. **- vydáno 01.09.2024**
- Přechodem k RR přes "zrušení účtu" dojde ke smazání banky. **- vydáno 01.09.2024**
- 10 dní před koncem věku jsou blokované vstupy do rasy od RR. **- vydáno 01.09.2024**
#### Runneři - Vala Mal Doran
- Vale se mohou stavět během noci obrany na planetách **- vydáno 28.02.2013**
- Nově se u hrače Vala Mal Doran u rasy „Runneři“ generují nahodné planety na začátku týdne což je pondělí a znovu v sobotu. **- vydáno 25.02.2017**
- Při přepočtu je šance, že se u ní "něco" vytvoří.
- 0,01% = zlatý artefakt
- 0,1% = stříbrný artefakt
- 1% = bronzový artefakt
- 5% = 10M - 100M NAQu **- vydáno 27.02.2021**
- Změnil se vzoreček pro generování síly. **- vydáno 02.05.2022**
- Průběžně by měla růst síla, ale ne jednotky. **- vydáno 02.05.2022**
#### Příběh + Odyssean
- O soutěž Odyssean se nyní stará systém. **- vydáno 25.05.2015**
- Planety jsou této postavě vytvořeny vždy o půlnoci a jsou na něj zakázány útoky. V průběhu dne je na něj povoleno útočit a vyhodnocení probíhá automaticky opět o půlnoci. Příspěvek je odeslán na forum soutěže. O sobotní půlnoci je odeslána pošta vůdci a zástupci rasy jenž vyhrála, kdy mají čas do nedělní půlnoci na vybrání odměny, poté je kolo ukončeno a odměna propadá. **- vydáno 25.05.2015**
- Jde dobýt na max. **- vydáno 27.02.2021**
- O víkendu se smažou všechny nedobyté planety. **- vydáno 27.02.2021**
- Náhodná odměna skrývá násobky klasických odměn. **- vydáno 27.02.2021**
- Informaci o výši náhodné odměny budete mít na soutěžním fóru. **- vydáno 27.02.2021**
- Jsou opravené útoky na příběh nově lze poslat Otrokáře, Zloděje, ZHN a dostat reálnou odpověď na příběhové postavy. **- vydáno 27.02.2021**
#### detail profilu hráče
- V detailu profilu hráče je zobrazen graf s vývojem vlastnictví planet **- vydáno 28.02.2018**
- Ze vzorce pro výpočet mocnosti odstraněna populace (výpočet se bude možná ještě měnit) **- vydáno 28.02.2018**
- Přidaná tabulka Dosledovaná historie. **- vydáno 30.12.2023**
- Obsahuje historii herního účtu tak jak se ji podařilo systému dohledat. **- vydáno 30.12.2023**
- Přejmenování má na tuto tabulku negativní vliv. **- vydáno 30.12.2023**
#### Funkce
- nově obsahují seznam veteránů **- vydáno 30.04.2019**
- nově obsahují seznam učitelů **- vydáno 30.04.2019**
- nově obsahují seznam moderátorů **- vydáno 30.04.2019**
#### Medaile
- Do hry byly přidány medaile, které mapují úspěchy, kterých jste v historii mohli dosáhnout. **- vydáno 04.12.2021**
- Medaile mají dvě úrovně a to stříbrné a zlaté. **- vydáno 04.12.2021**
- Medaile budeme v budoucnosti přidávat jak to bude dávat smysl. **- vydáno 04.12.2021**
- Byla přidána sekce [Vesmír > Medaile.](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=vesmir&jak=medaile) **- vydáno 04.12.2021**
- Více Info [Zde](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&submenu=vyhledejid&id=2453572)
- Do tabulky Držitelé nejvíce medailí. se nepočítají medaile za Battle Pass. **- vydáno 30.12.2023**
#### Síň slávy SGO
- Postupně budeme aktualizovat jak to bude dávat smysl... **- vydáno 01.11.2021**
- Došlo k rozdělení sekce nově je Síň slávy ve vlastní záložce. **- vydáno 28.02.2022**
- Do síně slávy byl přidán VasilijZajcev. **- vydáno 28.02.2022**
- Přidána dynamická statistika TOP 50 hráčů v planetách, popce, rozloze od počátku věků. **- vydáno 30.12.2023**
- S koncem každého věku se tabulka aktualizuje. **- vydáno 30.12.2023**
#### Mapa
- Přidána sekce mapa. **- vydáno 29.02.2016**
- Do hry bude pravděpodobně dnes zapojena mapa. Byl vytvořen a napsán nový design spolu se systémem odměn, takže bude možné za dominanci v systému (jedna oblast mapy) získávat odměny. **- vydáno 24.07.2017**
- Systému dominuje rasa s největším počtem planet. **- vydáno 24.07.2017 - upraveno 01.05.2021**
- O půlnočním přepočtu je generována zpráva vůdci rasy o přidělení systémových bodů **- vydáno 24.07.2017**
- Je možné nastavit upozornění na ztrátu sektoru **- vydáno 24.07.2017**
- Při rovnosti počtu planet mezi první a druhou rasou odměnu nezíská ani jedna rasa **- vydáno 24.07.2017**
- započtené planety do obsazenosti se řídí stejnými limity jako vyváženost **- vydáno 02.11.2017**
- přidána tabulka obsazenosti sektorů v sekci mapa **- vydáno 01.03.2020**
- z mapy se vyčlenila nová sekce Sektory **- vydáno 13.12.2020**
- sjednocena terminologie - slovo systém bylo nahrazeno slovem sektor **- vydáno 13.12.2020**
- planety na hranici sektoru se již nevykreslují "mimo sektor" **- vydáno 13.12.2020**
- grafické vylepšení **- vydáno 13.12.2020**
- Přehled rozdělení vesmíru na mapě. **- vydáno 27.02.2021**
- Zlepšení zvýraznění filtrace na mapě. **- vydáno 27.02.2021**
- Přidání šipek pro pro přepínání seektorů. **- vydáno 27.02.2021**
- Přidána ochrana proti skriptům. **- vydáno 27.02.2021**
- S restartem bude smazáno posledních 7 sektorů. **- vydáno 01.01.2022**
- Od restartu bude ve hře pouze 42 sektorů. **- vydáno 01.01.2022**
- Řešení je dočasné dokud nedokončíme projekt nové mapy. **- vydáno 01.01.2022**
- Nově jde filtrovat podle neznámé rasy. **- vydáno 01.01.2024**
- Věk začne s 4 sektory na jednu rasu. **- vydáno 01.01.2024**
- Ve vesmíru tedy bude 4x4 => 16 sektorů na začátku. **- vydáno 01.01.2024**
- Další sektory budou průběžně uvolňované během věku. **- vydáno 01.01.2024**
- Uvolňování bude probíhat každý třetí den ve 20:00. **- vydáno 01.01.2024**
- Vždy budou uvolněny další 2 sektory. **- vydáno 01.01.2024**
- Nabízí se propojení s příběhem. Lze očekávat, že se o nové sektory bude bojovat. **- vydáno 01.01.2024**
- Oprava aplikace dynamičnosti **- vydáno 14.03.2024**
- Když proběhne změna tak se to píše na vůdcovské **- vydáno 14.03.2024**
- V průměru 1x za 5 dní se zvedne toho kolik může rasa získat za den bodů **- vydáno 14.03.2024**
- V průměru 1x za 10 dní se zvedne kolik může maximálně rasa mít bodů **- vydáno 14.03.2024**
- V průměru 1x za 5 dní se zvedne NAQu o 25M (když se zvedne o 250M tak se zvýší cena v bodech za sektory +1) **- vydáno 14.03.2024 - upraveno 31.10.2024**
- Balancované odměny za sektory **- vydáno 31.10.2024**
- Přidává se +0.25 RH za +1 bod za sektor **- vydáno 31.10.2024**
- Přidává se +1 NEU za +2 body za sektor **- vydáno 31.10.2024**
- Častěji se losuje odměna NAQ **- vydáno 31.10.2024**
- Odměna v podobě RH by měla být dostupnější. **- vydáno 31.10.2024**
- Odměna v podobě NEU by neměla být tak OP. **- vydáno 31.10.2024**
- Přepočet vrácen na 20:30 **- vydáno 31.10.2024**
## Pošta:
- v přehledu nepřečtené pošty přidán dialog na potvrzení smazání zprávy **- vydáno 14.05.2019**
- opravena nemožnost změny nicků administrátorů v uvítací poště **- vydáno 01.11.2019**
- v ignore listu (pošta) je název hráče prokliknutelný do sekce Vesmír **- vydáno 29.12.2019**
- Filtrace se přejmenovala na Archiv, což lépe popisuje funkci sekce. **- vydáno 02.10.2021**
#### Rasová zpráva
- Nově jde na jeden klik odeslat zpráva o NN. **- vydáno 04.11.2024**
- Rovnou se doplňuje čas okna další NN. **- vydáno 04.11.2024**
- Okno se doplňuje podle času kliknutí tj kliknu a v ten moment se to spočte. **- vydáno 04.11.2024**
## Fora:
- nově lze vkládat tabulky a zvolit si vlastní barvu textu (tohoto budu určitě později litovat :D) **- vydáno 06.10.2013**
- pro vkládání barev je nutné zadávat pomocí šestnáctkové soustavy ([Návod zde](http://www.w3schools.com/html/html_colors.asp)) **- vydáno 06.10.2013**
- pokud máte novější prohlížeč Chrome nebo Opera, měl by za vás tuto operaci provést on s pomocí dialogového okna **- vydáno 06.10.2013**
- víše zmíněné platí i pro poštu a rasovou zprávu na stránce přehledu **- vydáno 06.10.2013**
- tabulky a barvy nelze používat na forech ve skupině Ostatní fóra **- vydáno 06.10.2013**
- Nyní by mělo být možné nastavit si u všech fór sledování. Ve výchozím stavu jsou fora sledovaná v přehledu i na fóru. Jak si tedy fora nastavíte je čistě na vás, ale když si je nebudete číst, je to jenom vaše chyba a admin tým nebude na vaši nevědomost nových oznámení brát zřetel **- vydáno 16.11.2013**
- Vůdce získal možnost moderovat vlastní domovskou planetu **- vydáno 09.05.2014**
- Oznámení vedení může editovat každý člen vlády **- vydáno 09.05.2014**
- Lze dynamicky přidávat a odebírat sloupce a řádky **- vydáno 10.05.2014**
- Je možné ze starého kódu tabulky vygenerovat opětovné interaktivní zadávání jako při vytváření nové **- vydáno 10.05.2014**
- veteráni nově vidí fórum Mezirasový soud (pouze pro čtení) **- vydáno 30.04.2019**
- prodlouženo políčko pro zadání ID vyhledávaného příspěvku **- vydáno 30.04.2019**
- při vyhledávání příspěvku dle ID už se správně implementuje formátování (barvy, tučná text, ...) **- vydáno 21.07.2019**
- administrátoři mají možnost skrýt neaktivní fóra **- vydáno 21.07.2019**
- moderátoři mají možnost smazat příspěvek s určitým ID s možností zadat důvod **- vydáno 24.12.2019**
- lepší vizualizace nástrojů pro správu fóra **- vydáno 24.12.2019**
- moderátoři mají možnost hromadně mazat již od 2 příspěvků **- vydáno 24.12.2019**
- Přidání odkazu na Discord SGO. **- vydáno 27.02.2021**
- Nově vidíte kolikrát byl příspěvek editován. **- vydáno 27.02.2021**
- Admini vidí kdo příspěvek editoval. **- vydáno 27.02.2021**
- Zesložitění podmínek počítání ukecanosti (nulová hodnota se nyní nepočítá) **- vydáno 04.11.2023**
- Fórum Kvízy a Hádej kdo jsem se nepočítá do ukecanosti. **- vydáno 04.11.2023**
- Fórum Herní chyby bylo odstraněno. **- vydáno 30.06.2024**
- Pro hlášení chyb ve hře nyní slouží Support který najdete v menu Fóra. **- vydáno 30.06.2024**
- Fórum Nápady a podněty bylo odstraněno. **- vydáno 01.09.2024**
- Pro vložení nápadu / podnětu využijte support. **- vydáno 01.09.2024**
#### Bounty systém/Support
- V sekci fóra přibyla nová záložka na hlášení systémových chyb. **- vydáno 18.04.2021**
- Za nahlášení relevantní chyby můžete po ověření programátorem vybrat odměnu +20 měst na DP. **- vydáno 18.04.2021**
- Odměnu můžete vybrat kdykoliv, kdy je chyba ověřena. **- vydáno 18.04.2021**
- změna názvu na Support **- vydáno 30.06.2024**
- Odměny za přijatý nápad nebo potvrzenou chybu jsou 33 měst na DP. **- vydáno 01.09.2024**
- Trolling bude trestán stejně jako na fórech. :) **- vydáno 01.09.2024**
- Došlo ke zpřehlednění supportu viz [B: 214](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&akce=bounty&id=214) **- vydáno 27.10.2024**
- Na support se dá nově odkazovat z fór více informací [zde](https://www.stargate-online.cz/game.php?page=forum&submenu=vyhledejid&id=2921301). **- vydáno 27.10.2024**
- Nově jde poslat i "interní ticket" který vidí jen AT. **- vydáno 31.10.2024**
#### Spamer
- Soutěž SPAMER se nově uděluje v sekci Fóra > Spamer. **- vydáno 02.05.2022**
- Sekce se otevře třetí den věku. **- vydáno 02.05.2022**
- Mezi výběrem odměny musí uběhnout minimálně 3 dny. **- vydáno 02.05.2022**
- Rozšíření odměn, drobná korekce **- vydáno 04.11.2023**
- Každý level jde vybrat vždy po 36 hodinách. **- vydáno 14.03.2024**
Konec 1. části, druhá část bude následovat později.
Zobrazeno: 886x
|
Před 7 měsíciElleran